Acasă » Politica de confidențialitate

Politica de confidențialitate

Societatea prelucrează o serie de date cu caracter personal ale utilizatorilor atunci când utilizează site-ul https://www.alliancefilter.ro/ și/sau orice serviciu oferit de către compania noastră.

 

Această politică de confidențialitate descrie ce tipuri de date cu caracter personal sunt prelucrate, cum sunt acestea utilizate, care sunt opțiunile dvs. în legătură cu aceste prelucrări, precum și modul în care vom respecta drepturile pe care le aveți în calitate de persoană vizată conform legislației privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 („GDPR”).

 

ÎNAINTE DE A UTILIZA SITE-UL SAU ORICARE DINTRE SERVICIILE NOASTRE, VA RECOMANDĂM SĂ CITIȚI CU ATENȚIE ACEASTĂ POLITICĂ PENTRU A ÎNȚELEGE CUM VĂ SUNT PRELUCRATE DATELE CU CARACTER PERSONAL...

..

1. CINE ESTE RESPONSABIL DE PRELUCRAREA DATELOR DVS.?

..

ALLIANCE FILTER SRL , cu sediul în Romania, este operatorul datelor cu caracter personal, conform legislației privind protecția datelor cu caracter personal inclusiv GDPR, în ceea ce privește datele cu caracter personal ale utilizatorilor colectate și prelucrate prin intermediul site-ului https://www.alliancefilter.ro/ și/sau în contextul Serviciilor oferite prin intermediul sau în legătura cu site-ul.

 

Pentru activitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal Societatea poate fi contactată folosind următoarele date de contact: office@alliancefilter.ro

..

2. CE DATE PRELUCRĂM?

..

Societatea prelucrează datele personale pe care ni le furnizați atunci când utilizaţi site-ul, contractați un serviciu, vă înscrieţi în campaniile noastre (și/sau campaniile organizate împreuna cu partenerii noștri), doriți să primiți comunicări comerciale sau să participați la sondajele și chestionarele noastre, sau ne contactați prin orice mijloace de comunicare. În cazul în care ați contactat compania noastră ALLIANCE FILTER SRL prin intermediul formularului de contact prezent pe site-ul https://www.alliancefilter.ro/, datele comunicate de dvs. (nume, prenume, adresa, telefon, email și orice alte date personale comunicate) vor fi stocate și prelucrate doar după bifarea acceptului expres prezent în partea de jos a formularului de contact.

..

3. FURNIZAREA UNOR OFERTE PERSONALIZATE

..

În anumite situații, putem utiliza informațiile colectate de la dvs. în combinație cu datele pe care le obținem de la echipele noastre de vânzări şi/sau de marketing cu privire la interacţiunea dvs. cu Societatea, pe care să le folosim în contextul comunicărilor noastre de marketing. Dorim să eficientizăm activitatea noastră de marketing oferind clienţilor noştri produse / servicii relevante şi personalizate. De asemenea, dacă sunteţi de acord, putem efectua analize avansate cu privire la interesele şi preferinţele dvs. rezultând din informaţiile pe care le deţinem despre dvs. din interacţiunea cu noi, precum şi prin combinarea datelor obţinute de la terţi (ex. prin intermediul tehnologiilor de analiză a navigării web) pentru a vă transmite comunicări comerciale și adaptate nevoilor şi preferinţelor dvs. Putem realiza diverse raportări, analize şi studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate şi succesul acestora, activitatea de vânzări / prelucrare.

..

4. EXECUTAREA CONTRACTULUI INCHEIAT CU NOI

..

Atunci când solicitati furnizarea unor servicii putem prelucra anumite date personale necesare pentru aceste scopuri (e.g. nume şi prenume, adresa de livrare / furnizare, date de tranzacţionare, etc.)

..

5. GESTIUNEA RAPORTULUI DINTRE UTILIZATORI SI ASISTENTA

..

Avem interesul să oferim servicii adecvate prin intermediul site-ului tuturor persoanelor care îl accesează. Prin urmare, prelucram o serie de date cu caracter personal pentru scopul gestiunii relațiilor cu utilizatorii site-ului, spre exemplu atunci când ne contactează cu diverse întrebări sau solicitări privind funcționalitățile site-ului, întrebări cu privire la serviciile Societății oferite prin site etc. Temeiul juridic: art. 6(1)(f) GDPR – interes legitim constând în interesul nostru de a asigura servicii adecvate.

..

6. ANALIZE ȘI STATISTICI PRIVIND FUNCȚIONAREA SITE-ULUI, COOKIES ȘI TEHNOLOGII SIMILARE

..

Putem folosi datele cu caracter personal pe care le furnizează utilizatorii sau pe care le colectăm în contextul utilizării serviciilor pentru scopul efectuării unor analize și statistici privind serviciile noastre, inclusiv a modului în care funcționează site-ul sau sunt oferite serviciile. Analizele și statisticile pe care le facem ne ajută să înțelegem mai bine cum am putea să îmbunătățim serviciile noastre sau funcționalitățile site-ului.

..

7. ÎNDEPLINIREA UNOR OBLIGATII LEGALE

..

Uneori prelucrarea datelor este necesară pentru a ne îndeplini obligaţiile legale ce ne revin, cum ar fi:

• raportarea către autorităţile fiscale relevante şi ţinerea unor evidenţe contabile;
• arhivarea datelor conform legislaţiei aplicabile.

..

8. APĂRAREA DREPTURILOR ȘI INTERESELOR ÎN JUSTIȚIE

..

Pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în justiţie în cadrul unei proceduri în faţa unei instanţe, a unei proceduri administrative sau a altor proceduri oficiale în care este implicată Societatea.

..

9. CUI DEZVĂLUIM DATELE

..

Putem dezvălui datele dvs cu caracter personal către (i) entităîile și/sau persoanele împuternicite de noi (din EEA sau din state terte) implicate în furnizarea serviciilor, inclusiv în furnizarea comunicărilor comerciale (cum ar fi furnizorilor de centre de date, furnizori de servicii de plata pentru diverse facilitati de plata, furnizorii de platforme de e-mailing cum ar fi Google Mail), sau dacă avem obligația de a divulga datele personale în scopul conformării cu orice obligație legala sau decizie a unei autorități judiciare, autorități publice sau organ guvernamental; sau (iii) dacă ni se cere sau ni se permite in alt mod sa facem acest lucru conform legislație aplicabile.

..

10. CÂT PĂSTRĂM DATELE

..

Păstram datele dvs. cu caracter personal cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile. Spre exemplu, dacă sunteți un client de-al nostru, datele dvs. caracter personal vor fi păstrate pe întreaga durată a raporturilor contractuale, plus o perioadă minimă de 3 ani de la încetare (cât este termenul de prescripție pentru acțiuni în justiție). Ulterior, anumite date cu caracter personal ar putea fi păstrate pentru o perioada mai lungă, pentru scop de arhivare, conform regulilor de arhivare aplicabile.

..

11. CE DREPTURI AVEȚI ÎN CALITATE DE PERSOANĂ VIZATĂ?

..

Conform legii, va sunt recunoscute urmatoarele drepturi in calitate de persoana vizata:

a) Dreptul de acces – puteți obtine de la noi confirmarea ca prelucram datele dvs. personale, precum și informatii privind specificul prelucrarii.
b) Dreptul de modificare – puteți ne solicitati modificam datele dvs. personale incorecte ori, după caz, completarea datelor care sunt incomplete.
c) Dreptul la ștergere – puteți solicita ștergerea datelor personale atunci când:
(i) acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care le-am colectat si le prelucram;
(ii) v-ați retras consimțământul pentru prelucrarea datelor si noi nu le mai putem prelucra pe alte temeiuri legale;
(iii) datele sunt prelucrate contrar legii; respectiv
(iv) datele trebuie șterse conform legislației relevante.
d) Retragerea consimțământului și dreptul de opoziție – puteți sa va retrageți oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor pe baza de consimțământ. De asemenea vă puteți opune oricând prelucrărilor pentru scop de marketing, inclusiv profilărilor efectuate în acest scop, precum și prelucrărilor bazate pe interesul legitim al societății, din motive care țin de situația dvs. specifica.
e) Restricționare în anumite condiții – puteți solicita restricționarea prelucrării datelor dvs. personale.
f) Dreptul la portabilitatea datelor în măsura în care prelucrăm datele prin mijloace automate – puteți să ne solicitați, în condițiile legii, să furnizăm datele dvs. într-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automat. Daca ne solicitati acest lucru, putem sa transmitem datele dvs. unei alte entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic.
g) Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere – aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor în cazul în care considerați că v-au fost încălcate drepturile: Autoritatea Națională pentru Supravegherea Datelor cu Caracter Personal din România, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România //  anspdcp@dataprotection.ro

..

PENTRU EXERCITAREA DREPTURILOR MENTIONATE MAI SUS, NE PUTEȚI CONTACTA UTILIZÂND ADRESA DE EMAIL: office@alliancefilter.ro

..

— Ultima modificare: 12 noiembrie 2024